Vill inte sova !

Nä ... inte sova!
Jag tycker att det är tråkigt att sova. Bara ligga ner å inte göra ett skit. Det finns få gånger på ett dygn då det är skönt att sova. En av dom är kl 8:00 då min klocka ringer å det är dax att gå upp å ta mig till jobbet. Nu tänker säkert många att 8 är en bra tid, å det tycker jag åxå. Förut så gick man upp kl 6 å det var inte alls kul.
Jag gillar lixom kvällen eller natten, det är då det är så tyst å avslappnande. Jag är väll en Natt människa helt enkelt.

Å vad har jag tänkt att göra med denna blogg då? jo jag tänkte skiva lite skit om vad som händer i mitt liv å visa lite Foto som jag har tagit å lekt i lite olika program. För foto,film å datorer e nog det roligaste jag vet. jag håller på att försöka att fixa bloggen så den blir lite mera personlig, så om några veckor så kanske det grafiska e klart.
Nä.... om jag skulle försöka att sova lite, kan ju hoppas på att man drömmer något kul.

dance
as though no one is watching you,
love
as though you have never been hurt before,
sing
as though no one can hear you,
live
as though heaven is on earth,

God natt å sov så gott...

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen! Har du gått och skaffat blogg?? Tycker du ska stanna på det här stället så har jag en till på samma som jag :) Kram Malin

2009-01-14 @ 01:12:33
URL: http://daring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0