Jag-vill-inte-sjukan...

hjälp! Jag tror att jag har fått Jagvillintesjukan...Å då kanske ni undrar vad det är för något?

Det är en sjukdom som många kanske inte känner till, men det e nog rätt många som har drabbats av den.


Hur vet man att man har fått den?

Den kanske inte är lätt att upptäcka i början, då man kan tror att det bara är lathet. Men när man börjar inse att det man har velat göra en längre tid, inte känns kul längre. Man känner bara jag vill inte...


Finns det något botemedel?

Det finns kanske ingen direkt medicin för det, det är nog bara en stor spark i röven som hjälper.


EN SPARK I RÖVEN ÄR SVERIGES MEST ANVÄDNA RECEPTFRIA PRODUKT

  • kan användas av personer med känslig mage eftersom den är skonsam mot magen

  • kan ges till ungdomar och vuxna från 18års ålder

  • kan tryggt användas under amning 

  • har få biverkninga


Dosering

En gummistövel str 40-45

1-2ggr/dag


Biverkning

Biverkningar kan förekomma, men det är inte säkert att du får någon av dem.
Sällsynta (färre än 1 person av 1000 drabbas): Hudutslag,leverskada i samband med alkohol.

Mer vanliga(färre än 1 person av 20 drabbas):Lätt rodnad i röven.

Om du använder "Spark i röven" under lång tid kan risk för sitt svårigheter inte helt uteslutas



Tänk på att en klapp på axeln är bara en halvmeter frrån en spark i röven.

God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0